Pentru a iti oferi o experienta de navigare personalizata, folosim cookies. Pentru mai multe informatii te rugam sa citesti Politica de confidentialitate.
Cauta:

Contactati-ne ACUM!
(+40) 021.330.43.02
Whatsapp Klasstour pe Skype Agentia de turism Klasstour


Newsletter
Fiti la curent cu ofertele de vacanta. Abonati-va la newsletterul nostru si primiti cele mai bune oferte direct in email.
Aboneaza-te!
Booking.com
Personalizeaza-ti vacanta!
Daca nu ai gasit ce doreai in ofertele noastre spune-ne ce vrei si te vom ajuta.
Comanda

Feedbacks Clienti despre serviciile Klass Tour


City break Viena, 29.11 - 03.12.2022. dna Meregiu, Tulcea
Zborul a fost foarte ok, nu am intampinat dificultati.
Ceva dificultati la identificarea rutei trenului catre oras si achizitionarea biletelor de tren, dar ne-am descurcat. La intoarcere, am preferat sa luam metroul 1 statie si apoi trenul pana la aeroport (se merge mai putin pe jos).

La hotel Caroline 3* a fost totul bine. Nu este modernizat (cel putin camera noastra nu a fost) in schimb a fost totul foarte curat. Distanta pana la metrou aprox 6 minute de mers pe jos, poate si mai putin, iar pana in centru vreo 3,4 statii de metrou - a fost optiunea noastra principala in ceea ce priveste transportul in comun . Zona putin dubioasa mai ales seara, dar daca as reveni cu sotul in Viena, nu as ezita sa ma cazez in acelasi loc.

Muzee, concerte, targuri de Craciun, mancare buna si civilizatie. Pacat de vreme, mai ales pentru cei frigurosi ca si mine, dar asta este perioada anului. Totul a fost minunat!

Doamna Oana este foarte draguta si profi. La urmatorul concediu in afara, voi alege tot Klass Tour.

City break Roma, perioada , 29.11 - 03.12.2022, dna Radoslav, Constanta
Zborul a decurs normal, cu o intarziere, la intoarcere, datorată vremii.

Hotelul Domus Sessoriana 3* nu este grozav, micul dejun nici atat dar pozitia hotelului este buna și aproape de centru.

Roma este un oras grozav.

Agentia de turism demonstrează un inalt nivel de profesionalism, agentul de turism demonstrand disponibilitatea chiar și in zilele libere.

Sejur Rhodos, 31.08 - 07.09.2022, dna Cristescu, Bucuresti
Despre zbor ce va pot spune?!! S-a plecat cu doua amanari, de cate 3 ore fiecare. Pana la destinatie s-a calatorit bine, dar deja ziua era pierduta.
La intoarcere am avut surpriza pe care o cunoasteti. S-a amanat plecarea cu 2 zile,insa agentia de turism s-a descurcat foarte bine . Situatia a fost gestionata astfel incat grupul a fost cazat la un resort, all inclusiv. Aici trebuie sa mentionez colaborarea foarte buna cu agentii de turism romani de pe insula care ne-au contactat tot timpul si ne-au raspuns la toate intrebarile noastre. Felicitari!
Transferul aeroport-cazare de mare promptitudine si seriozitate.

Hotelul Filmar 3*, cel ales de mine, este un hotel de 3*, mai modest, insa foarte bine situat in apropierea plajei, a tavernelor si magazinelor, la cateva statii de orasul vechi si portul din Rhodos. Personalul foarte prietenos si amabil, hotelul are o piscina cu restaurant foarte frumoasa, e drept impartita ca inca 3 corpuri de apartamente care tin de alt hotel. Micul dejun foarte bun si indestulator, camera dotata cu frigider, A/C, baia cu consumabile, prosoapele si lenjeria schimbate. Mobilierul nu este nou insa este absolut functional . Accesul este foarte facil .
 

Destinatia aleasa de mine a fost pe gustul meu, a indeplinit toate conditiile, plaja, excursii, restaurante si magazine in apropiere.

Relatia cu agentul de turism la superlativ, mai ales in masura in care ne-a fost anulat zborul de intoarcere de 3 ori. Multumesc pentru colaborare.
Si acum ca de obicei va multumesc, sunteti ca si agentie foarte serioasa si raman o clienta hotarata a dvs si ptr. alte aventuri frumoase.
 

Sejur Antalya, 12.06 - 19.06.2022, dna Poclitaru, Bucuresti
Zborul la dus a fost ok, fără probleme.La retur nu a mai fost ok. Conform bilet aveam intoarcere de 21.35 și am plecat la 23.35:(

Hotelul  VONRESORT Golden Coast & Aqua - Kids Concept 5* a fost ok check inul. Am avut probleme...cu aerul condiționat, le am sesizat și s a rezolvat.Nu recomand hotelul celor care au intenții sa meargă cu copii....tentația de a incerca piscina o au toți copii. Aici au un minus.....apa nu este ok....ne am ales cu vizita la medic si cu buget afectat:(( ....gastroenterocolita

Despre stațiune nu putem spune prea multe.....ca nu a avut cine sa ne prezinte....Ghidul cu care trebuia sa ne intalnim pe 14.06,la ora 10.10....nu a venit. Am așteptat pana la 11.20. Datorita dvs. am avut nr de telefon al ghidului....l am sunat,I am dat mesaj....și la ora 13....nr a trimis mesaj ca el a ajuns la hotel

Superlativ! Nota 10 
 

City break Barcelona, 08.06 - 11.06.2022, dna Vizireanu, Braila
La dus WizzAir a ajuns bine, cu 15 min. mai devreme, dar la intoarcere a plecat cu 2 ore intarziere(e a doua oară cand pățesc asta cu WizzAir).
La aeroportul din Barcelona ca să ajungi pe parte opusă, la gura de metrou, ne-a lămurit 
intr-un tarziu cineva, trebuie să traversezi pe o pasarelă.Inainte de a cobori la metrou, erau aparate și ghișee de la care se cumpărau tichete de călătorie;așa că am luat tichet Hola Barcelona pentru 72 ore=3 zile (Hola 3, valabil la metrou, linii autobuze și tren), cu 23,80 €. Pană la stația Tetuan(cea mai apropiată de Hotel Aranea 3*)am schimbat 3 linii metrou(L9, L1, L2), ghidandu-ne de harta micuță de metrou luată de la ghișeul de unde am cumpărat tichetul. Pentru a ajunge la aeroport T2 am parcurs același drum cu metroul , in sens invers.

Hotel Aranea 3*
La hotel receptionerul a fost amabil și ne-a indrumat pe unde să ajungem la obiectivele propuse, iar cu o zi inainte ne-a scos la imprimantă cartea de imbarcare in avion;de asemenea ne-a dat pachetele cu micul dejun, pentru care anunțasem cu o zi inainte de plecare, căci plecăm inainte de ora 7 a.m


Agentul Klass Tour s-a interesat de noi, cum am ajuns și cum a fost cazarea, și a avut grijă să ne trimită cărțile de imbarcare.
Sunt de acord cu publicarea comentariilor făcute, pe website-uri, spre informarea viitorilor turiști!
 

Sejur Rep. Dominicana, 22.04 - 30.04.2022, dna Grecu, Bucuresti
Totul a fost ok.
Foarte bine organizat.
Am apreciat punctualitatea, atata transfer, cat și la excursii. 

A mers totul rapid. Personal amabil...nota 10.
Hotelul Catalonia Royal Bavaro - Adults Only 5*, minunat.
S a ridicat la așteptările mele.
Singura obiectie: ar trebui imbunătățit entertainment.
 


Totul a fost ok.

Sejur Dubai, 27.03 - 03.04.2022, dna Streltov, Iasi
Zbor fără probleme, fără dificultăți. Doar ca se vede anii fără profit pt. Blueair, toata consumatia contra cost si preturile exagerare.
Transferul de la aeroport si retur impecabil.

Hotelul Media Rotana 4*, ok, nu asa de aproape de statia de metrou cum susțin ei. In schimb toata lumea foarte amabilă.

Nu este prima dată cand mergem in Dubai: plusuri (același oraș superb, clădiri și obiective unice) si minusuri: mult mai aglomerat, prețurile mult mai mari.
Oricum, din punctul meu de vedere este o destinație care merita

Multumesc mult doamnei Oana de la KlassTour.
Amabilă și promptă in oferirea oricărei informații solicitate.

City break Malta, 28.03 - 02.04.2022, dna Cristescu, Bucuresti
Zborul a fost in regula. La intoarcere a avut ceva intarziere, a recuperat pe drum. A coincis cu aterizarea Papei in Malta, asa incat era normal sa fie o modificare de orar de zbor.multumesc ptr. transmiterea boardingului la receptie hotel.
Transferul la hotel se poate asigura direct cu X2, autobuz care are statie Antik chiar in fata hotelului. Taxi ne-a costat 18 eur ptr. 3 persoane.si drumul l-am parcurs in cca 20 de minute, depinde de ora si de traficul zilei. Recomand achizitionarea de card de calatorie ptr. 7 zile - 21 eur.
 

Hotelul Carlton 3* este situat foarte central, vis-a-vis de faleza in zona golfului ST Julien- Sliema, are dupa cum am mai spus la pct. 2 statie de autobuze ptr. orice destinatie a insulei. In apropiere se afla restaurante, cafenele, pizzerii si un magazin foarte bine aprovizionat. Personalul hotelului este f. foarte amabil pentru orice intrebare am avut raspuns prompt si documentat. Micul dejun costa 7 eur si este mai mult decat indestulator cu sucuri, ceaiuri, cafea, mezeluri, oua, unt, branzeturi, gemuri, croissante, fructe.Arhisuficient. Camera de 3 paturi este modesta, cu mobilier mai vechi, minimalist, baia dotata obisnuit, tv, A/C, balcon cu vedere in spatele hotelului,  camerele de 2 paturi care sunt cu vedere la mare sunt mai frumos mobilate, important este ca este foarte curat si confortabil.Lenjeria curata si schimbata.

Destinatia este foarte frumoasa.Insula are ce oferi din plin. Orasul Valetta este foarte frumos si interesant, iar faptul ca s-a nimerit sa il vizitam cu ocazia vizitei Papei a completat frumusetea. Toate destinatiile vizitate Mdina, Gozo, Sliema, St. Paul, Melieha, Mosta, sunt interesante si ofera o paleta larga de obiective. Sigur, as recomanda oricui destinatia Malta.Chiar merita vizitata

Relatia cu agentul de turism este la superlativ. Seriozitate si promptitudine, pentru orice intrebare am pus si mai ales corectitudine.
Agentia Klass Tour o evaluez a FI DE NOTA 10. A fost foarte prompta in oferta sa, serioasa si s-a putut colabora perfect, fara intarziere, cu cea mai mare promptitudine.A dat dovada de corectitudine in elaborarea documentelor, amabilitate si intelegere.
Multumesc mult.

City break Madrid, 25.03 - 28.03.2022, dna Teodorescu, Bucuresti
Singura nemultumire legata de compania Wizz este, distribuirea locurilor.
Datorita agentei de turism Oana Matei, care ne-a trasmis, detailat, traseul de la aeroport la hotel, am ajuns extraordinar de bine.Multumim!

Puerta de Toledo 3*. Un hotel elegant, curat, personal amabil, amplasat foarte aproape de statia de metrou.


Agentul nostru,  Oana Matei, incepand din momentul rezervarii , pe tot parcursul sejurului si chiar, in momentul revenirii in tara, ne-a indrumat si monitorizat. Extrem de profesionalista, ii multumim

City break Roma, 12.03 - 15.03.2022, dl Lazarica, Braila
Totul a fost in regula. Nu am intampinat dificultati. 
Noi am optat pentru optiunea de bilet Airlink (autobuz + tren) care a costat 2,7 euro/persoana. Totul a fost in regula. 
 

Totul a decurs in regula cu check-in-ul. In prima noapte ne-au asigurat cazarea la alt hotel din cauza unei situatii neprevazute. Totul a fost in regula din punctul acesta de vedere, deoarece hotelul respectiv era vis-a-vis de San Marco 3*. O mentiune este faptul ca la San Marco a fost cam racoare (sistemul de climatizare nu incalzea foarte bine).
 

Ne-a placut mult destinatia aleasa. Au fost multe locuri de vizitat, atmosfera a fost una placuta si ne-am simtit foarte bine.

Serviciile oferite au fost pe masura asteptarilor. Totul a decurs bine.
 

City break Praga, 29.12 - 03.01.2022, dna Tanase, Brasov
Dat faptul ca, personalul agentiei de turism ne-a pus la dispozitie toate informatiile legate, de ce autobuz si ce linie de metrou trebuie folosite, am ajuns la hotel foarte de usor.Multumim pesonalului de la agentie

Hotel Aida 4*,mic, cochet, foarte curat, cu personal amabil.Mic dejun suficient de diversificat si foarte bun.
 

O destinatie deosebita - Praga - cu foarte multe obiective turistice.
O alegere foarte buna.
 

D-RA OANA MATEI, este extrem de amabila, punandu-ne la dispozitie o gramada de informatii necesare pentru sejur, care au fost foarte bine venite. De un profesionalim remarcabil, domnisoara, ne-a monitorizat inclusiv pe toata perioada sederii noastre la Praga, fiind mereu dispusa sa ne informeze in fuctie de nevoile noastre. FELICITARI.

City break Milano, 12.12 - 14.12.2021, dna Uta, Bucuresti
Zborul a fost ok, fără intarzieri. 
Am luat autobuzul chiar din fata aeroportului. Cost bilet 20 euro.

Hotel Ibis Milano Ca Granda 3*. L-am reperat ușor. Am urmat Instrucțiunile Dvs. 
 

A fost o destinație interesantă și in perioada sărbătorilor atmosfera e deosebita.

Comunicarea cu agenția a fost foarte buna totdeauna, am primit ajutor și toate informațiile solicitate.
Mulțumesc!

City break Praga, 29.11 - 03.12.2021, dna Grecu, Bucuresti
Cu zborul am avut o problema maaree....la plecare....adica: in loc sa decolam......am stat o ora in avion.....comunicarea echipajului fff slabă...nu știam ce se intamplă. 
După o ora de STAT....ni s a comunicat ca vom schimba avionul....alta intarziere...la fel...comunicarea aproape inexistenta..adică la schimbarea avionului a fost ceva de genul...Hai
Ma inteb ce se intampla dacă...trebuia sa iau alt zbor..

Hotelul Theatrino 4* mi a plăcut ...l am găsit ușor (datorita d-nei Oana Matei...care ne a explicat fff bine).
Singura recomandare.... pt hotel ..
Are sauna..spa..etc...DAR...in camera nu erau halate și papuci...deci...ma duc la spa in bocanci?

 Praga mi a plăcut mult!!
Ma bucur ca am ales destinația Praga

Agenția de turism ...nu o cunosc..DAR ... persoana care s a ocupat de mine...Oana Matei...de nota 10.
Voi reveni la aceasta agenție..

City break Istanbul, 27.11 - 01.12.2021, dna Gruber, Bucuresti
Zborul a fost ok, nici un fel de problema, dupa aterizare la verificarea documentelor s-a efectuat un test de saliva chiar daca am avut certificatul verde cu 3 doze, nu pentru toata lumea, aleaotoriu.
Transportul de la aeroport catre hotel, l-am efectuat cu Uber, baiatul nostru este student la Istambul si ne-a insotit la hotel, la plecare am chemat tot Uber 200 TL

Locatia hotelului Golden Crown 3* foarte buna deoarece se afla in apropierea obiectivelor turistice principale. La hotel totul a decurs foarte bine, ckeck in, ckeck out curatenie, , camera spatioasa pentru 2 persoane. Micul dejun ar putea fi putin mai diversificat(4 dimineti acelasi meniu) si de remediat mici aspecte cum ar fi, zugraveala din camera, parchetul si condensul/ egrasia din baie.
 

Istanbul este fabulous, incarcat de istorie, foarte agromerat din pacate, dar recommend cu placere.
 

Despre relatia cu Klass Tour nici un fel de repros, mai ales ca totul a fost pe repede innainte, din scurt, nu este pentru prima data cand calatorim cu aceasta agentie, vom reveni ori de cate ori vom putea, multumim frumos Oana Matei.

Sejur Baile Felix, 26.09 - 03.10.2021, dna Preuteasa, Sibiu

Totul a fost exact ca in ofertă: Hotelul TERMAL 3* este curat, bine aranjat, poziție superbă, imprejurimi minunate. Micul dejun și cina au fost peste așteptări, mancare gustoasă, puteai ține ce regim dorești, seara erau vinuri, sau bere sau rachiuri, muzică live in fiecare seară!!!! seară italiană cu mancăruri specifice și muzică italiană. Nota 10 la toate.In ce privește baza de tratament, curățenie, amabilitate, proceduri multiple. In tot hotelul se respectau măsurile impotriva contaminării covid, ne-am intors acasă fără probleme. In toate sejurile achiziționate de la dvs. totul a mers perfect și ofertele au fost minunate.

Cu privire la sejurul de la Baile Felix nu am decat cuvinte de mulțumire pentru dumneavoastră  pentru modul in care ne organizați vacanțele.
 

Mulțumim Klass Tour pentru tot și vă rog să publicați comentariul meu pentru ca și alții să știe ca in Romania există astfel de condiții.

Senior Voyage Tara Bascilor, 05.10 - 12.10.2021, dna Cristescu, Bucuresti
Rerferitor la zbor a fost obositor, cu escala, nu am intampinat dificultati pe aeroporturi. Ideea erea ca tinand cont de program "seniori" cred ca tour operatorul ar fi trebuit sa faca demersurile acelea ptr. inregistrarea pe saitul spaniol ptr. covid.Noi ne-am descurcat insa au fost 2 cupluri care au trebuit a fi ajutati, ori ghidul local se afla in afara aeroportului, pe peronul exterior.  In alta ordine de idei probabil datorita costului biletelor de avion s-a ales varianta escalelor, la ducere pe Munchen aproape 1 ora si jumatate la intoarcere aproape 5 ore pe Frankfurt.Probabil cel mai economic zbor. Exista si cursa directa cu Wizz Air.
Transferul a fost ok., fara probleme.Autocarele curate, civilizate, soferii amabili si cooperanti.

Hotelul se afla intr-o localitate pe malul oceanului la o distanta de mers de cca 2 ore si jumatate de Bilbao-aeroporutul de aterizare. Pentru seniori in fiecare zi se pleca spre destinatiile de la optionale, parcurgandu-se distante foarte mari. Costuri mari la aceste excursii pentru ca normal, au acoperit distante mari si consum de combustibil dar si timp si oboseala. Poate un hotel intr-o destinatie mai aproape, exemplu Santander ar fi fost o varianta mai buna.
La destinatie, personalul  hotelului foarte politicos, hotelul undeva de nota 7,5 spre 8., situat la cca 15 minute de mers pe jos din centrul localitatii Comillas, urcand suficient pana la hotel (de altfel o destinatie foarte frumoasa, castele, o casa Gaudi, port, plaja.)Foarte curat hotelul si cam atat., nu o terasa pe care sa stai seara sau o gradina  interioara.Am remarcat de asemenea grija suprema pe care au acordat-o hranei pentru acest program. Seniorii trebuie sa manance dietetic, putin si pot fi serviti la masa cu indiferenta, sigur nu merg acolo pentru a se hrani, totul trebuie sa fie simbolic.Personal m-am bucurat de aceasta grija excesiva,lasand la o parte o oarecare senzatie de umilinta, nu am luat in greutate, nu mi-a crescut indicele glicemic.

Destinatia aleasa este fabuloasa. Cantabria, Tara Bascilor, Asturia au ce oferi. San Sebastian, Santander, Bilbao, Burgos, San Vicente de la Barguera, Vitoria, Oviedo destinatii de vis, chiar trebuiesc vazute.

Relatia cu agentia dvs. este super din toate punctele de vedere, sunteti o agentie serioasa, foarte aplicata asupra turistului. Nu am decat multumiri si aprecieri in acest sens.

Circuit Cappadochia, 17.09 – 24.09.2021, dna Vizireanu, Braila
La intoarcere ne-a modificat ora de zbor: 15:35,nu 20:35, dar după ce ne-a mutat de la o poartă la alta, ne-au anunțat că are o oră intarziere;apoi intarzierea s-a făcut de două ore, și am plecat pe la 17:20, dar nu cu ANIMAWINGS (am ințeles că nu a mai plecat nici din Romania, nu ne-a dat nimeni nicio explicație și nici scuze nu și-au cerut), ci cu o aeronavă grecească, dacă nu mă inșel, oricum echipajul era grecesc.

La intoarcerea din Cappadochia in Antalya am fost cazați intr-un hotel frumos de 5*(Lakes&Rivers&Spa Resort?), dar nu aveam in cameră Wi-Fi decat contra cost (5€/24 ore).

Totul ar fi fost plăcut, dacă in Cappadochia am fi putut zbura cu balonul, dar din cauza curenților puternici de aer nu s-a putut efectua (două zile la rand ne-am sculat de la ora 5, și ne-au intors din drum). De asemenea nu vă lăsați păcăliți să cumpărați aur, confecții piele și covoare din fabricile de stat pe care vă duc să le vizitați, căci prețurile sunt enorme cu toată negocierea, față de cele din magazinele din orașe!

Comunicare foarte bună cu agentul Klass Tour.

Sejur Ins. Creta, 24.07 - 31.07.2021, dna Poclitaru, Bucuresti
Si la dus și la intors am avut intarziere :(  La retur am stat 40 de minute in avion,au vandut mai multe bilete de avion și n persoane nu aveau loc.
A durat cam mult drumul pana la hotel.

Hotelul Central Hersonissos 3* are doua clădiri, una de 3 stele una de 2,unde am fost cazați. Cred ca ar fi ok sa specifice tipul de camera la rezervare.
Nu recomand pentru cei care vor liniște. Foarte multa gălăgie.

Hersonissos este o stațiune aglomerata.

Totul ok.

Sejur Creta Chania + Atena, 22.07 - 27.07.2021, dl Pop, Bucuresti
Nu am avut nici cea mai mica problema posibila. Totul a fost aranjat foarte foarte bine. Excellent service ! 
Pe directiile date de catre agent/ Sorina am utilizat autobuz si metrou ceia ce a fost foarte usor de ajuns.

Hotelurile alese din Creta Chania  la hotelKydo 4*  + Atena la hotel Herodion 4* au fost extraordinar de curate , cu serviciul zilnic excelent .
Foarte gustos micul dejun iar personalul foarte amabil.

Am ramas foarte impresionati de atentia primita si comfortabilitatea de a nu avea grija de nimic pe tot decursul sejuruluiAgentia s-a ocupat de absolut tot  si ne-a urmarit fiecare pas pana la intoarcere.
Cu siguranta vom apela in viitor la servicile oferite .
Multumim foarte mult !

 

Am avut inca de la inceput o comunicare deschisa zilnic, ni s-au oferit multe    optiuni de ales , ceia ce  a raspuns la toate cerintele noastre.
Totul a fost perfect fara probleme.

Sejur Hurghada, 17.04 - 24.04.2021, dl Munteanu, Cluj Napoca
Zborul a fost ok, fara nicio problema la check-in. In Egipt am fost asteptati si directionati pana la autocarul Meeting Point. Formalitatile au decurs foarte repede.
Transferul s-a facut cu autocarul agentiei partenere Meeting Point. Am asteptat un pic in autocar cativa intarziati, dar totul a fost ok. Reprezentantul local, o doamna(nu-i mai retin numele) era romanca, foarte draguta, ne-a oferit toate informatiile de care aveam nevoie. 

Hotelul...minunat. Check-in-ul s-a facut in cateva minute. Am primit o camera cu 3 paturi, noi fiind 2 adulti si 2 copii; camera, cu vedere la una dintre piscinele resortului cu toate facilitatile si dotarile specifice unui hotel de 5 stele. Resortul Desert Rose 5*, absolut minunat. Foarte multe flori, foarte multa verdeata, activitati, cinema si mini disco seara pentru copii(in limba engleza, spre deosebire de Turcia unde totul era in limba rusa), baruri multe unde atat ziua cat si seara aveai posibilitatea de a te relaxa la umbra unui cocktail, restaurantul principal cu mancaruri care e drept, se cam repetau, dar in 7 zile aveai posibilitatea de a alege diferit(probabil si faptul ca suntem in pandemie a contribuit la acest aspect),plaja minunata, posibilitate de snorkeling cu pesti prietenosi si viu colorati. Vreau sa punctez in mod special personalul resortului. Foarte draguti si primitori, vorbitori de engleza(plus rusa si germana), mereu atenti, mereu zambitori. Ne-am simtit foarte bine si am alege din nou Desert Rose fara sa stam pe ganduri. 

Am ales bine. Si vom alege Egiptul pentru concedii de relaxare in detrimentul Turciei pentru mare(Marea Rosie e senzationala), pentru oameni(egiptenii sunt foarte primitori si transmit o stare pozitiva) si pentru activitati(mult peste ceea ce ofera Turcia). 
 

Este al doilea concediu pe care, desi suntem din Cluj, am ales sa-l petrecem fiind "asistati" de Klass Tour. Relatia a decurs excelent din moment ce, desi mergeam intr-un loc absolut necunoscut, nu am avut nicio discutie telefonica cu Oana Matei, agentul de turism Klass Tour. Totul s-a desfasurat pe Whatsapp. Am primit raspunsuri la secunda si totul a fost din nou excelent. Multumesc. Ne reauzim cu siguranta si data viitoare.


Feed-back clienti Klass Tour
Aveti posibilitatea de a scrie o mini-recenzie deoarece parerea dvs. este un element important pentru noi, ca si agentie de turism - in plus, ajuta turistii sa faca o alegere informata, asa cum, probabil si recenziile celorlalti v-au ajutat pe dvs.
City break Viena, 29.11 - 03.12.2022. dna Meregiu, Tulcea - 05.12.2022
La hotel Caroline 3* a fost totul bine. Nu este modernizat (cel putin camera noastra nu a fost) in schimb a fost totul foarte curat. Distanta pana la metrou aprox 6 minute de mers pe jos, poate s ... citeste tot »
City break Roma, perioada , 29.11 - 03.12.2022, dna Radoslav, Constanta - 05.12.2022
Hotelul Domus Sessoriana 3* nu este grozav, micul dejun nici atat dar pozitia hotelului este buna și aproape de centru. ... citeste tot »
Sejur Rhodos, 31.08 - 07.09.2022, dna Cristescu, Bucuresti - 13.09.2022
Hotelul Filmar 3*, cel ales de mine, este un hotel de 3*, mai modest, insa foarte bine situat in apropierea plajei, a tavernelor si magazinelor, la cateva statii de orasul vechi si  ... citeste tot »
Sejur Antalya, 12.06 - 19.06.2022, dna Poclitaru, Bucuresti - 23.06.2022
Hotelul  VONRESORT Golden Coast & Aqua - Kids Concept 5* a fost ok check inul. Am avut probleme...cu aerul condiționat, le am sesizat și s a rezolvat.Nu recomand hotelul celor care au inten ... citeste tot »

Companii Partenere
Agentia de Turism Kusadasi
Modalitati de plata
Agentia de turism KlassTour
Tel. (+40) 021.330.43.02 | office@klasstour.ro
Bd. Dimitrie Cantemir Nr. 20, Bl.8, Sc.4, Ap.100, Sector 4
Site-uri de turism profesionale pentru agentii de turism


Cere Oferta!Vorbeste cu noi!