Pentru a iti oferi o experienta de navigare personalizata, folosim cookies. Pentru mai multe informatii te rugam sa citesti Politica de confidentialitate.
Cauta:

Contactati-ne ACUM!
(+40) 021.330.43.02
Whatsapp Klasstour pe Skype Agentia de turism Klasstour


Newsletter
Fiti la curent cu ofertele de vacanta. Abonati-va la newsletterul nostru si primiti cele mai bune oferte direct in email.
Aboneaza-te!
Booking.com
Personalizeaza-ti vacanta!
Daca nu ai gasit ce doreai in ofertele noastre spune-ne ce vrei si te vom ajuta.
Comanda

Feedbacks Clienti despre serviciile Klass Tour


Sejur Borovets, 06.01 - 11.01.2019, dna Enache, Bucuresti

Hotelul Lion 4* foarte bun din perspectiva raportului calitate/pret.
Serviciile hotelului foarte bune, camerele mari, curate.
Mancarea super! La cina sunt incluse racoritoare, vin si bere locala, un mare plus fata de restul hotelului.
 Singurul dezavantaj: locatia nu este tocmai cea mai buna, este destul de izolat si destul de departe de centrul orasului pentru mers pe jos. Shuttle-ul hotel- gondola (5min) este insa foarte ok. 
 
 

Borovets este o destinatie foarte buna pentru vacanta de schi! Partii de toate nivelurile, foarte bine intretinute, fara cozi si timpi de asteptare. Recomand.

Comunicare foarte buna si rapiditate in raspuns! Oferte foarte competitive pe Bulgaria!
Recomand Klass Tour!

Sejur Bansko, 27.12 - 03.01.2019, dna Ortan, Campina

Hotelul Lion 4* este bine situat, foarte aproape de statia de gondola. Check-in-ul a durat numai cateva minute. Personalul foarte amabil

Bansko este destinatia pe care o vizitam a treia oara. Statiunea este minunata, partiile performante, bine intretinute. Costurile cu telegondola, obligatorie pt schiori, comparabile cu cele din tara noastra. Exista posibilitati de distractie, restaurante si centre comerciale, pe toate gusturile.
Recomand!

Agentia Klass Tour si agentul cu care am interactionat, a fost fara cusur.  Nu este prima data cand colaboram fara repros.

Sejur Revelion Nisipurile de Aur, 30.12 - 02.01.2019, dna Mihai, Bucuresti
Nu că a fost bine, a fost foarte, foarte bine. Aici vorbesc despre transport. șoferul impecabil, autocarul - nu știu să fi mers vreodată cu un autocar atat de performant, de curat, echipat cu toate dotările pe care știu că ar trebui să le aibă un autocar pentru un transport comod.

Hotel Berlin Golden Beach 4* are tot confortul la superlativ…
De la curățenie, la spații, la poziția cu geamuri spre mare, la poziția pe malul mării…
Ne-a depășit așteptările… 
Cum să nu….Nu am ce să menționez pentru că totul a fost impecabil, TOTUL !!!
DESPRE MENIU NICI NU POT SPUNE CEVA DE RĂU CĂ NE-A DEPĂȘIT CU MULT AȘTEPTĂRILE ȘI ȘI CANTITATEA PE CARE PUTEAM S-O MÂNCĂM.


Conversația mea cu agentul dumneavoastră este de cațiva ani buni de nota 10 ++
Nu am avut niciodată vreo problemă din contră cred că eu am deranjat sau insistat mai mult pană am reușit să știu ce mă interesa - de la poziția hotelului, la durata programului din noaptea de REVELION, la numărul scaunului din autocar, dacă avem ghid sau nu….și multe alte intrebări…

Sejur Hurghada, 01.12 - 08.12.2018, dl Stefan, Bucuresti
Totul OK.
Transfer - totul foarte bine organizat.

Hotel Royal Lagoons Aqua Park Resort 5*, lucruri pozitive: camera foarte bine dotata, atmosfera tinereasca, apa calda la piscina; lucruri negative: mancarea buna dar nu pentru 5 stele, fara sa tina cont de faptul ca marea majoritate a turistilor erau europeni, lipsa untului inlocuit cu margarina, prajiturile neinsiropate, invariabile si unse cu creme precum untul, ne agasau cu tot felul de jusuri, lipsa tacamurilor cat si interesul marit pentru vegetarieni, sucuri artificiale si cum intorceai capul iti debarasa masa. Cea mai mare pacaleala a fost cand au incercat sa ambaleze bagajele cu 3 dolari, iar la aeroport nu au fost acceptate si au trebuit reambalate. Daca luai 2-3 optionane de la Tez Tour putea plati mai mult decat sejurul in sine. Din punctul meu de vedere nu isi merita banii.


OK

City break Roma, perioada 30.11 - 03.12.2018, dna Cherbeleata, Bucuresti
Evitati Ryan Air. Companie low cost cu o noua politica a bagajelor . Cu bilet achizitionat inainte de 1 noiembrie, am fost obligati sa lasam la cala un rucsac de doar 7,5 kg, neasigurat, si cu o tableta pe care nu ne-a mai permis sa o scoatem din bagaj !
Aeroportul Ciampino e mic, transfer cu autocar direct la gara Termini, o alta varianta cu autobus si tren, o alta variant cu autobus si metrou.
Alegeti varianta care va inspira, dar mergeti in aeroport cu lectia invatata, deoarece raspunsul pe care il veti primi intreband pe la ghisee este lapidar si rece.
 

Hotelul Casa la Salle e ok. Foarte curat, strictul necesar, mic dejun nu foarte bogat, plictisitor, dar suficient. Dar castiga prin liniste, curte mare si foarte bine intretinuta. Aproape de metrou, de statii de autobuze. Il recomand.

Destinatia ? Roma este frumoasa in orice anotimp. Mergi mult pe jos, vezi istoria cu ochii tai, calci pe urmele unei civilizatii incredibile. Mergi, viziteaza, intra in muzee, plimba-te pe stradute, odihneste-te in piatete. La Roma nu exista timp suficient niciodata, iar 3 zile sunt absolut insuficiente. Descopera viata oamenilor de ieri si de azi mergand pe jos, uita-te la peretii caselor, stai pe treptele unei scari si privind lumea care trece, stai pe o banca si viseaza la niste timpuri de demuuuult.

Agentul Klass Tour - super. Ca de fiecare data !!!! De-a lungul timpului, am capatat mare incredere in agentie!

City break Lisabona, perioada 20.11 - 24.11.2018, dl Croitoru, Bucuresti
Orele de zbor au fost foarte bune. La plecare am profitat de traficul relativ lejer de la ora 6.30 dimineata. La intoarcere, am lăsat bagajele dimineață la recepție și am beneficiat de inca o zi completa de hoinăreală
Am utilizat metroul. Au statie de metrou chiar in aeroport și pentru a ajunge la hotel a fost nevoie de o singură trecere de pe o linie pe alta. Au un fel de cartele de metrou asemănătoare cu portofelele electronice de la noi. Costa 50 cenți și sunt valabile un an de zile. Dacă nu mai ajungeți le puteți da unui prieten. Fiecare calator trebuie sa aiba cartela lui, care se trece prin fata cititorului atat la intrare cat si la iesire. O singură călătorie costa 1,40 euro. Pentru zilele in care am hoinarit prin Lisabona am incarcat cartela cu 6,30 ceea ce ne permitea acces la metrou tramvai  și autobuz. Exista automate cu meniu in portugheză și engleză in toate stațiile. La plecare, metroul te lasă la terminalul 1 dar exista un autobuz care face naveta gratuit la terminalul 2. E un singur autobuz care se duce și se intoarce intre cele doua terminale aflate cam la 10 min distanta.

Hotelul Residencial Horizonte 3*,este chiar in fata statiei de metrou Parque. Orarul de zbor a facut să ne putem caza imediat. Am platit la plecare cate 4 euro de persoana taxa turistica. Camere mari cu mobilier destul de vechi dar functional. Personal amabil. Micul dejun consistent insa destul de modest. Cafeaua foarte buna. In apropierea hotelului  se afla un magazin alimentar Pingo Doce și un urias magazin El Corte Englais.

Lisabona este o destinație fascinanta cu destule obiective de cercetat in 5 zile. Singurul regret e ca
că in noiembrie ziua e prea scurta. Noi am profitat de vremea frumoasa de a doua zi și am făcut o excursie la Sintra. O calatorie de 45 minute cu trenul. Din fata garii din Sintra am luat autobuzul spre Cabo de Roca, cel mai vestic punct al Europei continentale, am facut poze și am respirat aerul tare al Oceanului Atlantic. Dupa aceea am revenit la Sintra, unde am stat pana seara. In penultima zi, dupa ce am vizitat dimineață obiectivele din Belem, am luat trenul si am petrecut a doua parte a zilei in statiunea Cascais. Deci trei orase in cinci zile. Despre ce se poate face in ele ii las pe viitorii calatori să se documenteze

Relatia a fost ca de obicei excelenta. Pot spune deja că sunt client vechi.

City break Viena, perioada 19.11 - 23.11.2018, dna Tabaranu, Iasi
Totul a fost fara probleme.
Am primit informatii cum sa ajungem la hotel.
 

Hotelul Ibis Wien City 3*  a fost bun. Micul dejun destul de abundent. As avea ceva de adaugat.  La baie era numai un prosop, lucru care este deranjant, iar in camera nu era frigider. Cam asta este ce m-a deranjat. In rest totul a fost bine.

Viena este un oras foarte frumos. Merita sa fie vizitat ,Dar mai bine primavara sau vara. Ad recomanda si altor persoane sa vina sa il viziteze.
 

Relatia mea cu agentia a fost foarte buna.
Nu sunt la prima colaborare si am fost foarte multumita.

City break Barcelona, perioada 10.11 - 13.11.2018, dna Ene, Bucuresti
Returul cu Wizz Air a fost mai putin elegant decat ne asteptam. La imbarcare -in urma unor discutii interminabile si dupa implicarea reprezentantilor securitatii aeroportului- un grup de calatori a fost obligat sa achite o diferenta de plata, ca urmare a noii politici de bagaje a companiei. Cat timp biletele fusesera cumparate inainte de schimbarea politicii (fapt valabil si pentru noi) era firesc sa se respecte regulile de la achizitie. Nu toti calatorii s-au aliniat noilor cerinte, asa cum am facut-o noi. Nu suntem de acord cu atitudinea calatorilor, dar pentru ca in principiu  nu suntem de acord nici cu modul in care compania a gestionat incidentul, vom  evita sa folosim pe viitor aceasta linie aeriana. 
Recomandarea agentiei era buna, dar am  testat varianta cu abonament T10 (pe care-l puteam folosi si ulterior, in pelegrinarile prin oras).
Astfel, am luat autobuzul 46 (singurul pentru care erau valabile biletele abonamentului T10) din aeroport si pana la Placa d’Espagnia. De acolo am folosit autobuzul liniei 20, asa cum ne-a recomandat agentia, pana la Pla del Palau, statia care se afla fix in fata hotelului. Returul la aeroport a fost la identic , singura recomandare ar fi ca timpul alocat drumului sa includa un plus de 15 minute  (intervalul max  la care circula autobuzele liniei 46)

Hotelul Del Mar 3* a fost  perfect, nu am avut nicio obiectie, personalul amabil, iar taxa perceputa  a fost mai mult decat rezonabila (4,29 Euro pentru doua personae, trei nopti)

Destinatia este o buna optiune pentru aceasta perioada a anului, cand turistii nu sunt la fel de numerosi ca in lunile de vara, iar temperatura este optima pentru plimbari si vizitari de obiective.  As suplimenta cu cel putin o zi sejurul recomandat fata de al nostru, pentru a putea atinge relaxat toate punctele de interes major, intr-un program flexibil, fara limitari de timp.  

Relatia cu dra Matei a fost perfecta, dansa dand dovada de seriozitate, profesionalism, corectitudine . A indeplinit la termenul promis absolut toate obligatiile asumate (inclusiv realizare check- in plecare, pe care l-a transmis la receptia  hotelului  in ziua anterioara zborului).

Sejur Dubai, perioada 29.10 - 04.11.2018, dna Vasile, Bucuresti

Hotel Rose Garden Apartment Al Barsha 3*
Foarte bine pozitionat si usor de gasit.

A fost peste asteptari.  Clar o voi recomanda tuturor. Cel mai mult mi-a placut excursia in desert si Dubai Marina.

Am comunicat foarte bine.

Sejur Tenerife, perioada 19.10 - 26.10.2018, dl Baron, Bucuresti
Intarziere atat la plecare cat si la intoarcere. Serviciile in avion sunt bune dpdv staff dar nu era curatenie in toalete.
Asa cum stiti, din cauza problemei tehnice pe site-ul wizz, nu am putut downloada boarding pass-ul logodnicei mele iar pana la urma nu a mai mers nici al meu. Desi am explicat clar acest lucru, nu am avut cu cine sa ne intelegem si a fost nevoie sa platim 20 EUR pentru amandoi. Mi se pare strigator la cer, inteleg ca este o companie low-cost care incearca sa obtina venituri prin orice metode aditionale dar pentru mine a fost ultima oara cand am zburat cu aceasta companie. Sugerez sa faceti tot posibilul sa ii evitati atunci cand ofertati clientii dvs. pentru ca multe persoane asimileaza acest punct de perceptie ca si asociat companiei de turism, desi nu are nicio legatura, si riscati sa pierdeti posibile colaborari.Va pot spune ca pentru Tenerife, compania de car-rental CICAR intrece orice asteptari. A fost totul super iar ca pret…nu au rival.

Totul in regula, asa cum ne-a fost promis. Nimic de reclamat, hotel Vincci Tenerife Golf 4*.

Am fost fascinati de biodiversitatea insulei, infrastructura bine dezolvata care permite accesul in orice punct al insulei rapid si  cat de bine este totul semnalat. Cel mai mult ne-a placut excursia cu submarinul (nu facea parte din pachet).

Totul in regula. Totul foarte professional tratat,iar atunci cand am avut urgenta cu boarding pass-ul, am sunat pe numarul de on-call si am fost imediat asistati.
 

City break Roma, perioada 11.11 - 15.11.2018, dna Nedelcu, Bucuresti
Am zburat cu ,, Blue Air'' . Am avut check- in -ul ( dus-intors) facut de firma!! Un lucru extraordinar!!! Am scapat de coada de la aeroport, indreptandu-ne direct spre zona de control securitate. A mers destul de repede .  In ceea ce priveste bagajele de bord, nimeni nu a verificat dimensiunile. Poate ca romanii erau cei mai corecti, straini urcand la bord cu 2 bagaje sau chiar unele voluminoase!!!Cand sa ne urcam in avion , ni s-a spus ca s-a schimbat aeronava si nu mai sunt valabile locurile pe care  le-am avut inital!!!! Ni s-a dat aleatoriu locuri diferite in avion,desi am solicitat cel putin cate 2 alaturate, deoarece avem minori in grup!!! Ni s-a spus sec faptul ca nu are ce sa faca!!! In avion am chemat o stewardeza sa m rugat-o sa ma ajute sa stam langa copii, si a rezolvat facand niste schimburi de locuri!!! Zborul a fost fara probleme , la fel  si formalitatile de la aeroportul de la Fliumicino!!
Transferul de la aeroport se poate face 1)  cu trenul Leonardo Express  pret 15 euro sau Trenul Regional FL1 8 euro. Bilete se pot lua al automatele din gara 2)  autobus -  3 firme de transport , ce opresc la iesirea din aeroport!! La sosire am luat firma TERRAVISION , iar la plecare cu TAM. Pretul biletului este de 7 euro. Copii peste 4 ani nu au reducere. Firma TAM este mai frecventa , la jumatate de ora, si are WIFI in autocar. Calatoria, in functie de trafic , dureaza 45-70 de minute.

Am ajuns la hotel luand autobuzul 910 pana la statia EUCLIDE. Pretul unui bilet este de 1,5 euro si este valabil 100 minute, indiferent de mijlocul de transport ( Metrou, autobus, tramvai) Ne-au ajutat si indicatiile primite odata cu voucherul de la firma. Am ajuns la hotelul Regent la ora 11 si am asteptat pana la 14 sa primim camera. Ce mi s-a parut suparator este faptul ca desi am ajuns inaintea si odata cu alti turisti ( inclusiv grup) , am fost cazati ULTIMII, primind camerele pe etaje diferite pentru cele 3 camere destinate grupului.
Hotelul Regent 4* , desi cotat de 4 stele, nu isi merita calificarea. Receptia mica, cu aspect vechi, cu usi vopsite grosier, cu urme de mizerie pe la clante.. Camera , destul de incapatoare, dar renovata doar sa vada ,, soacra. Usile au fost lipite cu tapet doar in exterior, interiorul avand aspectul vechi. Nu deranjeaza dar detaliile fac diferenta!!! Geamurile se deschid doar prin culisare, sunt din sticla si metal, lasand vantul si zgomotul traficului sa fie simtit ( mai ales al gunoierilor si al celor de la aprovizionare). Cartelele de acces nu merg sau se  demagnetizeaza frecvent, fiind nevoiti sa apelam a ajutorul tehnic de 2-3 ori de camera / 4 nopti. Ni s-au dat mereu alte cartele sau au venit sa repare incuietoarea. La baie , prosoape curate, schimbate zilnic, la fel si consumabilele . Apa din bar este free, restul se plateste. Cearceafurile se schimba la 2 zile, desi sunt asezate specific zilnic. 
Micul dejun , gen bufet suedez, foarte bogat!!! Fructe, mezeluri, oua, prajituri, sucuri, legume,placinte, salate, celebrele croissante,  sunt geniale. Exista dozatoare de cafea, dar eu preferam pe cea facuta de osparar la aparatul de cafea!!! Trebuie apreciat acest lucru!!!
 La plecare , a fost lovita de gratie !!! Plata de statiune de de 6 euro / persoana/ noapte, copii neavand nici o reducere. Deci am platit 96 de euro pentru o familie  cu 2 copii pt 4 nopti. Foarte mult tind cont de mizeria din metrou, aspectul lui ruginit si mizer, gunoaiele de pe strada, lipsa informatiilor si indicatoarelor. Nu as mai veni la acest hotel , fiind sigura ca exista la acelasi pret locatii mai bune!!!
 
 

Roma fermecatoare, animata, aglomerata, plina de  istorie si modernism !!!  Am avut un program bine stabilit de vizitare o celor mai importante obiective, si am reusit sa il respectam in mare. Vaticanul impresionant!!! Am vizitat Piata San Pedro de 3 ori . In ziua sosirii, seara ( pentru a vedea Vaticanul iluminat) si duminica, in timpul slujbei!!! Sigur voi  revenii in Roma!!!

Pe toata perioada am tinut legatura cu d-na ( d-ra) Oana Matei. Are un comportament ireprosabil si profesionist!!! Merita toata laudele!!!

City break Florenta, 29.09 - 03.10.2018, dna Plopeanu, Braila
Totul a fost bine. Singurul inconvenient, la plecarea din Bucuresti, a fost ca zborul a avut intarziere de 1 ora.
Transferul l-am efectuat cu taxiul (10 euro).

Hotelul Diva 3* este in apropierea stației de autobuz 22. Cazarea a fost foarte buna, curățenie si liniste. Micul dejun a fost variat si bogat.

Florența este cunoscută ca fiind capitala artei, asa ca am avut foarte multe lucruri de admirat. 
Data fiind aglomerația mare, nu am putut vizita chiar toate obiectivele propuse. Si timpul a fost prea scurt.

Agentul KlassTour ne-a pus la dispoziție toate informatiile necesare despre hotel, despre locurile de vizitat si despre mijloacele de transport in comun pe care le putem folosi. Comunicarea a fost excelenta.

City break Malmo, 14.09 - 17.09.2018, dl Bejinaru, Vaslui
Zborul a fost in regula. 
Imediat la iesirea din terminalul aeroportului este statia de autobuz, care asigura transferul catre oras destul de des (20 - 30 min).

In centrul Malmo, ultima statie de autobuz este Centralstation, iar autobuzul opreste peste canal, vis-à-vis de Centralstation, in fata Hotelului Savoy, iar alaturi, la cativa metri este Elite Hotel Rezidens 4*. Practic se trece strada si se mai merge cativa metri si esti la hotel.

Malmo este un oras foarte cochet. Are un aer medieval si personalitate.
Copenhaga, care nu trebuie ratat, avand in vedere distanta de doar 35 min. cu trenul, pe de alta parte este putin mai haotic si mai putin cochet ca Malmo, insa evident, merita vazut. Pe noi ne-au impresionat bijuteriile coroanei de la castelul Rosenborg. In schimb, schimbarea garzii de Amalienborg este foarte apatica si nu merita timpul investit (cel putin cand nu este regina la palat - adica steagul este coborat, pentru ca am inteles ca ar fi cumva diferit, cu fanfare regala, cand regina este in palat).
 Nu trebuie ratate pietele din Malmo si in special Lilla Torg (unde cred ca merita sa mancati macar o masa pe parcursul sejurului, chiar daca este un pic cam scump. La fel si in ceea ce priveste Nyhavn din Copenhaga.

Ca intotdeauna, excelenta.

Pelerinaj Israel, 06.09 - 11.09.2018, dna Cherbeleata, Bucuresti
Zborul a fost ok.
La plecare, pe Otopeni, asteptati-va la un interviu serios din partea autoritatilor israeliene. Aproape la fel si pe aeroportul din Tel Aviv.
Transportul pe teritoriul Israelului a fost cu autocar civilizat, sofer profesionist.

Hotelurile din Bethleem ok, unul in centru, celalalt la periferie. Curate, mic dejun si cina bufet suedez, mancare foarte buna (persoanele mofturoase pot gasi defecte oriunde, indiferent de ceea ce li se ofera). Calitate / pret ok.

Despre Israel ? La toate obiectivele turistice / religioase este aglomerat sau foarte aglomerat. Stai la coada la intrare, la iesire, la icoane, peste tot. Tara a contrastelor, tara a tolerantei religioase, desert, piarta, vegetatie doar la picatura, comert ambulant, suc de rodii. Indiferent ce citesti, indiferent ce crezi, trebuie sa traiesti pe pielea ta experienta calatoriei mai mult sau mai putin religioase. E un loc ce trebuie sa fie vizitat.

Agentul Klass Tour. excelent ca de fiecare data. Angajatorul Oanei trebuie sa fie mandru de achizitia facuta.

Sejur Benidorm, 14.09 - 21.09.2018, dl Apetrei, Bucuresti
La dus a fost ok. La retur s-a intirziat plecarea din Alicante 75 minute.
Excelent transferul si la timp.

Fiind cel mai inalt din Benidorm a fost f. usor de reperat.
Check-in-ul rapid. recomand acest hotel Gran Bali 4*... servicii, curatenie, masă, animatie..

Excelentă destinatie...
Soare 29-33 grade, apa marii excelenta in septembrie, plajele superbe atit
Levante cat si Poniente SI MAI ALES FOARTE CURATE.
Distractie si animatie in fiecare zi in Benidorm.
Plin de englezi, spanioli si ROMÂNI!

CA DE OBICEI A FOST EXCELENTA.
MULTUMIRI SI RESPECT D-NEI OANA MATEI.

Sejur Sovata, 26.08 - 07.09.2018, dl Radu, Bucuresti

Hotelul Bradet 4*este usor de gasit datorita indicatorului de la intrarea in statiune. La check-in totul a fost la superlativ. Doamna de la receptie, foarte amabila, i-am spus numele si fara sa ne solicite sa prezentam vaucherul, dansa stia toate datele rezervarii. Am ramas surprins placut de amabilitatea primirii. Hotelul isi merita toate stelele. Il recomand cu caldura.

O destinatie (Sovata) care nu trebuie ratata. Statiunea este plina de viata, este curata, nu este in degradare asa cum sunt celelelte statiuni balneo de la noi. Lacul Ursu si parcul cel inconjoara sunt elementele care dau greutate destinatiei.

Relatia cu agentul Klass Tour, in persoana domnisoarei Oana Matei a fost una excelenta. Sa o tina tot asa ca-i bine.

City break Roma, perioada 03.08 - 08.08.2018, dna Popa, Campina
A fost Ok. 
Am ales sa facem transferul  de la aeroport cu  autobuzele de la  T.A.M. pană la gara Termini si a fost foarte bine.Biletul a fost dus/intors   -pret 9 euro.De la Termini am luat metroul pană la stația Cornelia  -10 statii (dar nu va fie teama , nu durează călătoria  decat 20  -25 de minute).De la stația Cornelia pană la Casa  la Salle sunt  aproximativ 350 de metri .

Hotelul Casa la Salle 3* a fost usor de reperat . Check-inul s-a făcut la ora 13 și a fost Ok.
Da. Recomand . Casa la Salle este o locație linistită, cu camere foarte curate, cu multă liniște și pe deasupra au o gradina imensă , cu leandrii albi si rosii  minunați ( noi i-am găsit infloriti ). 
Personalul de la receptie amabil si politicos.


Multumesc Oana, ca am plecat in aceasta călătorie fara temeri si cu zambetul pe buze; datorită incurajarilor tale.

City break Istanbul, 10.07 - 14.07.2018, dna Dominteanu, Galati
Totul a decurs normal.
Transferul s-a facut cu metrou si tramvai.
 

Hotelul Asur 3* situat in zona centrala, personal foarte amabil, curatenie,terasa frumoasa pentru servit ceai/cafea.
 

Mi-a placut totul,obiectivele turistice,magazinele din care am facut cumparaturi.

Am avut norocul sa comunic cu doamna Oana Matei, o persoana instruita in domeniul turismului, cu capacitate empatica, cu deschidere spre dorintele clientului, capacitate de consiliere in ceea ce priveste programul si traseul turistic.

Sejur Hurghada, 08.07 - 15.07.2018, dna Roman, Bucuresti
Un zbor si o companie aeriana de nota 20. Nicio dificultate, nicio problema ...totul a decurs cum nu se putea mai bine.
Oricand cu aceasta companie aeriana as calatorii. Multumim.
Fara probleme. Ghidul din partea agentiei care ne-a asteptat la aeroport  merita nota 20 pt promtitudinea si interesul dat in rezolvarea probl turistilor si fffff cooperant. The best!
Ghidul local din partea agentiei, pe numele de GEORGE SAAD merita toate aplauzele. Un f bun cunoscator al lb romane , un f bun profesionist in tot tot ceea ce face in sprijinul turistilor si pt fam noastra a devenit un f bun prieten si chiar un frate al nostru, mai ales ca ne-a sprijinit in rezolvarea probl de sanatate a fetitei noastre.
Deasemenea, a stat la dispozitia noastra (pt ca eram singurii turisti din acel hotel) zilnic pt orice informatie de care aveam nevoie.
Bravo si multumesc agentiei de turism pentru acest sejur minunat.

Ffff multumit de serveciile puse la dispozitie de catre hotel SEAGULL 4*.
Confort maxim, pozitionare perfecta, mancare ffff buna (in special la rest indian), spectacol in fiecare seara, open bar non stop, curatenie si schimbat prosoape zilnic...excelent. 
Recomand cu toata inima acest hotel. Sper ca mai multi romani sa aleaga hotelul acesta, nu numai resorturile in afara localitatii. 
 

Superb totul. Nu am cuvinte de spus...abia astept sa revin la anul in aceasta tara, plina de mistere.

Nota 20. Perfect.

Sejur Ins. Kos, 29.06 - 06.07.2018, dna Ungureanu, Bucuresti
Totul  a fost ok.
Transferul a fost ok.Ne au preluat imediat dupa decolare.Am ajuns foarte repede la hotel.
 

Hotelul Sunset 2* a avut pana anul trecut 2 stele.Anul acesta l au ridicat la 3 stele.Este un hotel modest,fara mari facilitati,insa foarte curat.Il recomand dar doar daca se inchiriaza masina.Este la 1 km de plaja din Tigaki.


Intotdeauna la superlativ.


Feed-back clienti Klass Tour
Aveti posibilitatea de a scrie o mini-recenzie deoarece parerea dvs. este un element important pentru noi, ca si agentie de turism - in plus, ajuta turistii sa faca o alegere informata, asa cum, probabil si recenziile celorlalti v-au ajutat pe dvs.
Sejur Borovets, 06.01 - 11.01.2019, dna Enache, Bucuresti - 15.01.2019
Hotelul Lion 4* foarte bun din perspectiva raportului calitate/pret.
Serviciile hotelului foarte bune, camerele mari, curate.
Mancarea super! La cina sunt incluse racori ... citeste tot »
Sejur Bansko, 27.12 - 03.01.2019, dna Ortan, Campina - 07.01.2019
Hotelul Lion 4* este bine situat, foarte aproape de statia de gondola. Check-in-ul a durat numai cateva minute. Personalul foarte amabil ... citeste tot »
Sejur Revelion Nisipurile de Aur, 30.12 - 02.01.2019, dna Mihai, Bucuresti - 04.01.2019
Hotel Berlin Golden Beach 4* are tot confortul la superlativ…
De la curățenie, la spații, la poziția cu geamuri spre mare, la poziția pe malul m ... citeste tot »
Sejur Hurghada, 01.12 - 08.12.2018, dl Stefan, Bucuresti - 11.12.2018
Hotel Royal Lagoons Aqua Park Resort 5*, lucruri pozitive: camera foarte bine dotata, atmosfera tinereasca, apa calda la piscina; lucruri negative: mancarea buna dar nu pentru 5 stele ... citeste tot »

Companii Partenere
Agentia de Turism Kusadasi
Agentia de turism KlassTour
Tel. (+40) 021.330.43.02 | office@klasstour.ro
Bd. Dimitrie Cantemir Nr. 20, Bl.8, Sc.4, Ap.100, Sector 4
Site-uri de turism profesionale pentru agentii de turism


Cere Oferta!Vorbeste cu noi!