Pentru a iti oferi o experienta de navigare personalizata, folosim cookies. Pentru mai multe informatii te rugam sa citesti Politica de confidentialitate.
Cauta:

Contactati-ne ACUM!
(+40) 021.330.43.02
Whatsapp Klasstour pe Skype Agentia de turism Klasstour


Newsletter
Fiti la curent cu ofertele de vacanta. Abonati-va la newsletterul nostru si primiti cele mai bune oferte direct in email.
Aboneaza-te!
Booking.com
Personalizeaza-ti vacanta!
Daca nu ai gasit ce doreai in ofertele noastre spune-ne ce vrei si te vom ajuta.
Comanda

Feedbacks Clienti despre serviciile Klass Tour


City break Florenta, 03.03 - 08.03.2019, dna Ioan, Bucuresti
A fost ok, fără intarzieri.
Foarte usor datorită indicațiilor primite de la dvs 
 

Hotel Martelli 3*,  frumos , curat, personal amabil , totul a decurs f bine.
Poziționat f bine in centrul vechi, aproape de obiective turistice și de mijloacele de transport pentru transfer de la și către aeroport si gara pentru a vizita si alte locații din apropiere.

Da, recomand aceasta destinatie. 
Este un oras care merită văzut, plin de muzee, piețe și străduțe pe care sa te le vizitezi. Este in acelasi timp si foarte aglomerat, deși nu este incă sezon. 
 

Nu suntem la primul sejur achizitionat de la Klass Tour, suntem deja familiarizate cu seriozitatea dvs.
Nu am fost dezamăgite de nici un pachet turistic achiziționat de la dvs.
Si pe viitor vom apela la dvs.
Multumim frumos.

City break Florenta, 03.03 - 08.03.2019, dna Cherbeleata, Bucuresti
Cu  Blue Air  se zboara aproape civilizat, cu conditia ca si pasagerii (in special cei romani) sa fie civilizati. HA ! Politica de bagaje e ok. Daca n-ar fi fost ceva turbulente, ar fi fost acceptabil si pt mine
ATENTIE !!! incepand cu 2019, transferul de la aeroport la gara centrala din Florenta se face cu tramvaiul !!! Costul calatoriei 1,5 euro/pers, valabil 90 minute. Biletul se achizitioneaza de la automatul de pe peron. Cand iesi din aeroport, in partea stanga este statia de tramvai T1. Ar fi bine sa ai bani mai marunti. Am vazut ca cineva tot incerca sa achite biletul introducand o bancnota de 10 euro si n-a prea reusit (bancnota nu era uzata). In 20 minute ajungi la gara, care este la max 10 min de Dom

Culmea coincidentei: anul asta am stat in aceeasi camera (hotel Martelli 3*) in care am mai fost cazata acum 5 ani cand am mai vizitat Florenta. Langa lift ! Am intrebat la receptie daca este rezervata pt romani ! Cica a fost doar o coincidenta, ca din cele 54 camere pe care le au, sa mi se dea aceeasi camera. Nu va asteptati la lux, micul dejun acelasi zilnic, saracut, mai multe dulcegarii. Hmmm… Capucino sau espresso doar la comanda, cafeaua americana lunga la termos.  Peretii subtiri, se cam aude tot ce se intampla in celelalte camere. Avantaj: la 5 minute de Dom si de tot ce inseamna acest complex turistic, aproape de obiectivele importante. Merita plimbarea !!

Florenta este orasul artei. Muzee muuulte. Am vizitat in fiecare zi cate 2 muzee sau catedrale. Toate sunt contra cost, cozi la intrare, dar merita si banii si timpul de stat la coada. Am plecat de la hotel dimineata, ca sa evitam aglomeratia de dupa ora 10. Am avut maaaare noroc, deoarece in perioada in care am vizitat Florenta, a fost saptamana culturala si muzeele de stat erau cu intrare libera. Deci cozi si mai mari ! Asa ca am facut un pic de economie, iar banii economisiti i-am platit la alte obiective. Urcati in cupola si in turn, este o priveliste minunata. Daca sunteti dornici de shopping, magazinele de firma si fite va asteapta !

Relatia cu agentul Klass Tour foarte buna, ca de fiecare data !!!!

City break Stockholm, perioada 27.02 - 02.03.2019, dna Duca, Iasi
Totul a fost foarte bine, nici un fel de problema. 
Transfer aeroport - hotel si retur: a fost foarte simplu de urmat traseul, autobuzul flygbussarna a oprit in statia de la Jarva Krog, noi am urmat traseul pana la Stocholm City , pentru ca am dorit sa luam un Travel Card si un Stockholm Pass, pe care nu le-am luat din aeroport, desi era posibil. Dar a fost simplu sa luam un pendeltag, cu Travel card cumparat si in 3 statii am fost la Ulriksdal si am ajuns foarte repede la hotel (max. 10 min).
 

Totul a fost foarte simplu, hotelul Ibis Styles Stockholm Jarva se vede  dupa ce iesi din pasajul de la pendeltag (m-am uitat in prealabil pe internet ca sa recunosc usor hotelul), la receptie au fost foarte amabile, ne-au dat camera imediat, desi era in jur de 11.00. Totul la hotel a fost foarte bine. Micul dejun a fost un adevarat bufet suedez, foarte ofertant, si pentru cei vegetarieni cu o multime de optiuni, in camera cana termoizolanta, plicuri de ceai si cafea instant, acces non-stop la sala de mic dejun de unde puteai servi ceai, cafea, acces la apa potabila cu arome diferite si gheata... 
 

Stockholm-ul este o destinatie minunata, foarte multe muzee (pentru cei ca mine care au vizitat orasul la sfarsit de februarie), cred ca primavara-toamna e minunat sa umbli intr-un oras cu atata verdeata. Civilizat, oameni politicosi si amabili, usor de inteles cum functioneaza mijloacele de transport, usor de utilizat. Am luat un Stockolm Pass si am intrat foarte simplu la multe muzee (cu exceptia Primariei, care e trecut pe Pass dar la Primarie au zis ca trebuie cumparat bilet separat). Cu pass-ul am beneficiat de un Stockholm Winter Tour, cu barca printre insule,cred ca primavara-toamna poti beneficia de mai multe plimbari cu barcile si autobuzele, tip Hop-on, Hop-off , noi nu am beneficiat de ele pt ca erau doar 2 curse de autobuz pe zi si nu se incadra cu programul nostru. Mi-a placut Muzeul Vasa, Storkyrian - biserica din Gamla Stan, tot centrul medieval Gamla Stan, muzeul Fotografiska (un regal pentru cei pasionati de fotografie), muzeul Vikingilor, Skansen (un fel de muzeu al satului), interesant muzeul Nordiska (traditional), interesant Palatul Regal (am vazut apartamentele regale, muzeul celor trei coroane si cel cu bijuteriile). Impresionant interiorul Primariei. Frumoase zonele Sodelham, Norrmalm si Ostermalm de plimbat la pas. O experienta frumoasa e urcatul in Sky View la Globe Ericsson (inclus in pass). 
Cel mai frumos - plimbarea prin Gamla Stan

Totul a fost foarte bine, e a doua oara cand merg cu aceasta agentie, si am optat pentru a doua oara pentru ca am fost foarte incantata de prima experienta! :)
 

City break Valencia, perioada 12.02 - 16.02.2019, dl Dinu, Bucuresti
Totul OK. Cu metroul 5.

Hotel Villacarlos 3*, in regula. Putina diversitate la micul dejun ar fi fost de apreciat.

In afara atractiilor clasice, merita vazute Muzeul ceramicii si casa-muzeu Benlliure. Orasul e superb.

Totul OK.

City break Roma, perioada 03.02 - 07.02.2019, dna Moise, Galati
Zborul a fost ok.
Am mers cu autobuzul.Pretul este mai mic decat la tren si ne-a dus pana la hotel . Biletul de tren este de 13 eur
 

Hotel San Marco 3*. Foarte bine pozitionat, camerele curate, mancarea foarte buna si diversificata.

Roma este un oras superb , cu multe locuri de vizitat.

Foarte ok.
 

Sejur Borovets, 06.01 - 11.01.2019, dna Enache, Bucuresti

Hotelul Lion 4* foarte bun din perspectiva raportului calitate/pret.
Serviciile hotelului foarte bune, camerele mari, curate.
Mancarea super! La cina sunt incluse racoritoare, vin si bere locala, un mare plus fata de restul hotelului.
 Singurul dezavantaj: locatia nu este tocmai cea mai buna, este destul de izolat si destul de departe de centrul orasului pentru mers pe jos. Shuttle-ul hotel- gondola (5min) este insa foarte ok. 
 
 

Borovets este o destinatie foarte buna pentru vacanta de schi! Partii de toate nivelurile, foarte bine intretinute, fara cozi si timpi de asteptare. Recomand.

Comunicare foarte buna si rapiditate in raspuns! Oferte foarte competitive pe Bulgaria!
Recomand Klass Tour!

Sejur Bansko, 27.12 - 03.01.2019, dna Ortan, Campina

Hotelul Lion 4* este bine situat, foarte aproape de statia de gondola. Check-in-ul a durat numai cateva minute. Personalul foarte amabil

Bansko este destinatia pe care o vizitam a treia oara. Statiunea este minunata, partiile performante, bine intretinute. Costurile cu telegondola, obligatorie pt schiori, comparabile cu cele din tara noastra. Exista posibilitati de distractie, restaurante si centre comerciale, pe toate gusturile.
Recomand!

Agentia Klass Tour si agentul cu care am interactionat, a fost fara cusur.  Nu este prima data cand colaboram fara repros.

Sejur Revelion Nisipurile de Aur, 30.12 - 02.01.2019, dna Mihai, Bucuresti
Nu că a fost bine, a fost foarte, foarte bine. Aici vorbesc despre transport. șoferul impecabil, autocarul - nu știu să fi mers vreodată cu un autocar atat de performant, de curat, echipat cu toate dotările pe care știu că ar trebui să le aibă un autocar pentru un transport comod.

Hotel Berlin Golden Beach 4* are tot confortul la superlativ…
De la curățenie, la spații, la poziția cu geamuri spre mare, la poziția pe malul mării…
Ne-a depășit așteptările… 
Cum să nu….Nu am ce să menționez pentru că totul a fost impecabil, TOTUL !!!
DESPRE MENIU NICI NU POT SPUNE CEVA DE RĂU CĂ NE-A DEPĂȘIT CU MULT AȘTEPTĂRILE ȘI ȘI CANTITATEA PE CARE PUTEAM S-O MÂNCĂM.


Conversația mea cu agentul dumneavoastră este de cațiva ani buni de nota 10 ++
Nu am avut niciodată vreo problemă din contră cred că eu am deranjat sau insistat mai mult pană am reușit să știu ce mă interesa - de la poziția hotelului, la durata programului din noaptea de REVELION, la numărul scaunului din autocar, dacă avem ghid sau nu….și multe alte intrebări…

Sejur Hurghada, 01.12 - 08.12.2018, dl Stefan, Bucuresti
Totul OK.
Transfer - totul foarte bine organizat.

Hotel Royal Lagoons Aqua Park Resort 5*, lucruri pozitive: camera foarte bine dotata, atmosfera tinereasca, apa calda la piscina; lucruri negative: mancarea buna dar nu pentru 5 stele, fara sa tina cont de faptul ca marea majoritate a turistilor erau europeni, lipsa untului inlocuit cu margarina, prajiturile neinsiropate, invariabile si unse cu creme precum untul, ne agasau cu tot felul de jusuri, lipsa tacamurilor cat si interesul marit pentru vegetarieni, sucuri artificiale si cum intorceai capul iti debarasa masa. Cea mai mare pacaleala a fost cand au incercat sa ambaleze bagajele cu 3 dolari, iar la aeroport nu au fost acceptate si au trebuit reambalate. Daca luai 2-3 optionane de la Tez Tour putea plati mai mult decat sejurul in sine. Din punctul meu de vedere nu isi merita banii.


OK

City break Roma, perioada 30.11 - 03.12.2018, dna Cherbeleata, Bucuresti
Evitati Ryan Air. Companie low cost cu o noua politica a bagajelor . Cu bilet achizitionat inainte de 1 noiembrie, am fost obligati sa lasam la cala un rucsac de doar 7,5 kg, neasigurat, si cu o tableta pe care nu ne-a mai permis sa o scoatem din bagaj !
Aeroportul Ciampino e mic, transfer cu autocar direct la gara Termini, o alta varianta cu autobus si tren, o alta variant cu autobus si metrou.
Alegeti varianta care va inspira, dar mergeti in aeroport cu lectia invatata, deoarece raspunsul pe care il veti primi intreband pe la ghisee este lapidar si rece.
 

Hotelul Casa la Salle e ok. Foarte curat, strictul necesar, mic dejun nu foarte bogat, plictisitor, dar suficient. Dar castiga prin liniste, curte mare si foarte bine intretinuta. Aproape de metrou, de statii de autobuze. Il recomand.

Destinatia ? Roma este frumoasa in orice anotimp. Mergi mult pe jos, vezi istoria cu ochii tai, calci pe urmele unei civilizatii incredibile. Mergi, viziteaza, intra in muzee, plimba-te pe stradute, odihneste-te in piatete. La Roma nu exista timp suficient niciodata, iar 3 zile sunt absolut insuficiente. Descopera viata oamenilor de ieri si de azi mergand pe jos, uita-te la peretii caselor, stai pe treptele unei scari si privind lumea care trece, stai pe o banca si viseaza la niste timpuri de demuuuult.

Agentul Klass Tour - super. Ca de fiecare data !!!! De-a lungul timpului, am capatat mare incredere in agentie!

City break Lisabona, perioada 20.11 - 24.11.2018, dl Croitoru, Bucuresti
Orele de zbor au fost foarte bune. La plecare am profitat de traficul relativ lejer de la ora 6.30 dimineata. La intoarcere, am lăsat bagajele dimineață la recepție și am beneficiat de inca o zi completa de hoinăreală
Am utilizat metroul. Au statie de metrou chiar in aeroport și pentru a ajunge la hotel a fost nevoie de o singură trecere de pe o linie pe alta. Au un fel de cartele de metrou asemănătoare cu portofelele electronice de la noi. Costa 50 cenți și sunt valabile un an de zile. Dacă nu mai ajungeți le puteți da unui prieten. Fiecare calator trebuie sa aiba cartela lui, care se trece prin fata cititorului atat la intrare cat si la iesire. O singură călătorie costa 1,40 euro. Pentru zilele in care am hoinarit prin Lisabona am incarcat cartela cu 6,30 ceea ce ne permitea acces la metrou tramvai  și autobuz. Exista automate cu meniu in portugheză și engleză in toate stațiile. La plecare, metroul te lasă la terminalul 1 dar exista un autobuz care face naveta gratuit la terminalul 2. E un singur autobuz care se duce și se intoarce intre cele doua terminale aflate cam la 10 min distanta.

Hotelul Residencial Horizonte 3*,este chiar in fata statiei de metrou Parque. Orarul de zbor a facut să ne putem caza imediat. Am platit la plecare cate 4 euro de persoana taxa turistica. Camere mari cu mobilier destul de vechi dar functional. Personal amabil. Micul dejun consistent insa destul de modest. Cafeaua foarte buna. In apropierea hotelului  se afla un magazin alimentar Pingo Doce și un urias magazin El Corte Englais.

Lisabona este o destinație fascinanta cu destule obiective de cercetat in 5 zile. Singurul regret e ca
că in noiembrie ziua e prea scurta. Noi am profitat de vremea frumoasa de a doua zi și am făcut o excursie la Sintra. O calatorie de 45 minute cu trenul. Din fata garii din Sintra am luat autobuzul spre Cabo de Roca, cel mai vestic punct al Europei continentale, am facut poze și am respirat aerul tare al Oceanului Atlantic. Dupa aceea am revenit la Sintra, unde am stat pana seara. In penultima zi, dupa ce am vizitat dimineață obiectivele din Belem, am luat trenul si am petrecut a doua parte a zilei in statiunea Cascais. Deci trei orase in cinci zile. Despre ce se poate face in ele ii las pe viitorii calatori să se documenteze

Relatia a fost ca de obicei excelenta. Pot spune deja că sunt client vechi.

City break Viena, perioada 19.11 - 23.11.2018, dna Tabaranu, Iasi
Totul a fost fara probleme.
Am primit informatii cum sa ajungem la hotel.
 

Hotelul Ibis Wien City 3*  a fost bun. Micul dejun destul de abundent. As avea ceva de adaugat.  La baie era numai un prosop, lucru care este deranjant, iar in camera nu era frigider. Cam asta este ce m-a deranjat. In rest totul a fost bine.

Viena este un oras foarte frumos. Merita sa fie vizitat ,Dar mai bine primavara sau vara. Ad recomanda si altor persoane sa vina sa il viziteze.
 

Relatia mea cu agentia a fost foarte buna.
Nu sunt la prima colaborare si am fost foarte multumita.

City break Barcelona, perioada 10.11 - 13.11.2018, dna Ene, Bucuresti
Returul cu Wizz Air a fost mai putin elegant decat ne asteptam. La imbarcare -in urma unor discutii interminabile si dupa implicarea reprezentantilor securitatii aeroportului- un grup de calatori a fost obligat sa achite o diferenta de plata, ca urmare a noii politici de bagaje a companiei. Cat timp biletele fusesera cumparate inainte de schimbarea politicii (fapt valabil si pentru noi) era firesc sa se respecte regulile de la achizitie. Nu toti calatorii s-au aliniat noilor cerinte, asa cum am facut-o noi. Nu suntem de acord cu atitudinea calatorilor, dar pentru ca in principiu  nu suntem de acord nici cu modul in care compania a gestionat incidentul, vom  evita sa folosim pe viitor aceasta linie aeriana. 
Recomandarea agentiei era buna, dar am  testat varianta cu abonament T10 (pe care-l puteam folosi si ulterior, in pelegrinarile prin oras).
Astfel, am luat autobuzul 46 (singurul pentru care erau valabile biletele abonamentului T10) din aeroport si pana la Placa d’Espagnia. De acolo am folosit autobuzul liniei 20, asa cum ne-a recomandat agentia, pana la Pla del Palau, statia care se afla fix in fata hotelului. Returul la aeroport a fost la identic , singura recomandare ar fi ca timpul alocat drumului sa includa un plus de 15 minute  (intervalul max  la care circula autobuzele liniei 46)

Hotelul Del Mar 3* a fost  perfect, nu am avut nicio obiectie, personalul amabil, iar taxa perceputa  a fost mai mult decat rezonabila (4,29 Euro pentru doua personae, trei nopti)

Destinatia este o buna optiune pentru aceasta perioada a anului, cand turistii nu sunt la fel de numerosi ca in lunile de vara, iar temperatura este optima pentru plimbari si vizitari de obiective.  As suplimenta cu cel putin o zi sejurul recomandat fata de al nostru, pentru a putea atinge relaxat toate punctele de interes major, intr-un program flexibil, fara limitari de timp.  

Relatia cu dra Matei a fost perfecta, dansa dand dovada de seriozitate, profesionalism, corectitudine . A indeplinit la termenul promis absolut toate obligatiile asumate (inclusiv realizare check- in plecare, pe care l-a transmis la receptia  hotelului  in ziua anterioara zborului).

Sejur Dubai, perioada 29.10 - 04.11.2018, dna Vasile, Bucuresti

Hotel Rose Garden Apartment Al Barsha 3*
Foarte bine pozitionat si usor de gasit.

A fost peste asteptari.  Clar o voi recomanda tuturor. Cel mai mult mi-a placut excursia in desert si Dubai Marina.

Am comunicat foarte bine.

Sejur Tenerife, perioada 19.10 - 26.10.2018, dl Baron, Bucuresti
Intarziere atat la plecare cat si la intoarcere. Serviciile in avion sunt bune dpdv staff dar nu era curatenie in toalete.
Asa cum stiti, din cauza problemei tehnice pe site-ul wizz, nu am putut downloada boarding pass-ul logodnicei mele iar pana la urma nu a mai mers nici al meu. Desi am explicat clar acest lucru, nu am avut cu cine sa ne intelegem si a fost nevoie sa platim 20 EUR pentru amandoi. Mi se pare strigator la cer, inteleg ca este o companie low-cost care incearca sa obtina venituri prin orice metode aditionale dar pentru mine a fost ultima oara cand am zburat cu aceasta companie. Sugerez sa faceti tot posibilul sa ii evitati atunci cand ofertati clientii dvs. pentru ca multe persoane asimileaza acest punct de perceptie ca si asociat companiei de turism, desi nu are nicio legatura, si riscati sa pierdeti posibile colaborari.Va pot spune ca pentru Tenerife, compania de car-rental CICAR intrece orice asteptari. A fost totul super iar ca pret…nu au rival.

Totul in regula, asa cum ne-a fost promis. Nimic de reclamat, hotel Vincci Tenerife Golf 4*.

Am fost fascinati de biodiversitatea insulei, infrastructura bine dezolvata care permite accesul in orice punct al insulei rapid si  cat de bine este totul semnalat. Cel mai mult ne-a placut excursia cu submarinul (nu facea parte din pachet).

Totul in regula. Totul foarte professional tratat,iar atunci cand am avut urgenta cu boarding pass-ul, am sunat pe numarul de on-call si am fost imediat asistati.
 

City break Roma, perioada 11.11 - 15.11.2018, dna Nedelcu, Bucuresti
Am zburat cu ,, Blue Air'' . Am avut check- in -ul ( dus-intors) facut de firma!! Un lucru extraordinar!!! Am scapat de coada de la aeroport, indreptandu-ne direct spre zona de control securitate. A mers destul de repede .  In ceea ce priveste bagajele de bord, nimeni nu a verificat dimensiunile. Poate ca romanii erau cei mai corecti, straini urcand la bord cu 2 bagaje sau chiar unele voluminoase!!!Cand sa ne urcam in avion , ni s-a spus ca s-a schimbat aeronava si nu mai sunt valabile locurile pe care  le-am avut inital!!!! Ni s-a dat aleatoriu locuri diferite in avion,desi am solicitat cel putin cate 2 alaturate, deoarece avem minori in grup!!! Ni s-a spus sec faptul ca nu are ce sa faca!!! In avion am chemat o stewardeza sa m rugat-o sa ma ajute sa stam langa copii, si a rezolvat facand niste schimburi de locuri!!! Zborul a fost fara probleme , la fel  si formalitatile de la aeroportul de la Fliumicino!!
Transferul de la aeroport se poate face 1)  cu trenul Leonardo Express  pret 15 euro sau Trenul Regional FL1 8 euro. Bilete se pot lua al automatele din gara 2)  autobus -  3 firme de transport , ce opresc la iesirea din aeroport!! La sosire am luat firma TERRAVISION , iar la plecare cu TAM. Pretul biletului este de 7 euro. Copii peste 4 ani nu au reducere. Firma TAM este mai frecventa , la jumatate de ora, si are WIFI in autocar. Calatoria, in functie de trafic , dureaza 45-70 de minute.

Am ajuns la hotel luand autobuzul 910 pana la statia EUCLIDE. Pretul unui bilet este de 1,5 euro si este valabil 100 minute, indiferent de mijlocul de transport ( Metrou, autobus, tramvai) Ne-au ajutat si indicatiile primite odata cu voucherul de la firma. Am ajuns la hotelul Regent la ora 11 si am asteptat pana la 14 sa primim camera. Ce mi s-a parut suparator este faptul ca desi am ajuns inaintea si odata cu alti turisti ( inclusiv grup) , am fost cazati ULTIMII, primind camerele pe etaje diferite pentru cele 3 camere destinate grupului.
Hotelul Regent 4* , desi cotat de 4 stele, nu isi merita calificarea. Receptia mica, cu aspect vechi, cu usi vopsite grosier, cu urme de mizerie pe la clante.. Camera , destul de incapatoare, dar renovata doar sa vada ,, soacra. Usile au fost lipite cu tapet doar in exterior, interiorul avand aspectul vechi. Nu deranjeaza dar detaliile fac diferenta!!! Geamurile se deschid doar prin culisare, sunt din sticla si metal, lasand vantul si zgomotul traficului sa fie simtit ( mai ales al gunoierilor si al celor de la aprovizionare). Cartelele de acces nu merg sau se  demagnetizeaza frecvent, fiind nevoiti sa apelam a ajutorul tehnic de 2-3 ori de camera / 4 nopti. Ni s-au dat mereu alte cartele sau au venit sa repare incuietoarea. La baie , prosoape curate, schimbate zilnic, la fel si consumabilele . Apa din bar este free, restul se plateste. Cearceafurile se schimba la 2 zile, desi sunt asezate specific zilnic. 
Micul dejun , gen bufet suedez, foarte bogat!!! Fructe, mezeluri, oua, prajituri, sucuri, legume,placinte, salate, celebrele croissante,  sunt geniale. Exista dozatoare de cafea, dar eu preferam pe cea facuta de osparar la aparatul de cafea!!! Trebuie apreciat acest lucru!!!
 La plecare , a fost lovita de gratie !!! Plata de statiune de de 6 euro / persoana/ noapte, copii neavand nici o reducere. Deci am platit 96 de euro pentru o familie  cu 2 copii pt 4 nopti. Foarte mult tind cont de mizeria din metrou, aspectul lui ruginit si mizer, gunoaiele de pe strada, lipsa informatiilor si indicatoarelor. Nu as mai veni la acest hotel , fiind sigura ca exista la acelasi pret locatii mai bune!!!
 
 

Roma fermecatoare, animata, aglomerata, plina de  istorie si modernism !!!  Am avut un program bine stabilit de vizitare o celor mai importante obiective, si am reusit sa il respectam in mare. Vaticanul impresionant!!! Am vizitat Piata San Pedro de 3 ori . In ziua sosirii, seara ( pentru a vedea Vaticanul iluminat) si duminica, in timpul slujbei!!! Sigur voi  revenii in Roma!!!

Pe toata perioada am tinut legatura cu d-na ( d-ra) Oana Matei. Are un comportament ireprosabil si profesionist!!! Merita toata laudele!!!

City break Florenta, 29.09 - 03.10.2018, dna Plopeanu, Braila
Totul a fost bine. Singurul inconvenient, la plecarea din Bucuresti, a fost ca zborul a avut intarziere de 1 ora.
Transferul l-am efectuat cu taxiul (10 euro).

Hotelul Diva 3* este in apropierea stației de autobuz 22. Cazarea a fost foarte buna, curățenie si liniste. Micul dejun a fost variat si bogat.

Florența este cunoscută ca fiind capitala artei, asa ca am avut foarte multe lucruri de admirat. 
Data fiind aglomerația mare, nu am putut vizita chiar toate obiectivele propuse. Si timpul a fost prea scurt.

Agentul KlassTour ne-a pus la dispoziție toate informatiile necesare despre hotel, despre locurile de vizitat si despre mijloacele de transport in comun pe care le putem folosi. Comunicarea a fost excelenta.

City break Malmo, 14.09 - 17.09.2018, dl Bejinaru, Vaslui
Zborul a fost in regula. 
Imediat la iesirea din terminalul aeroportului este statia de autobuz, care asigura transferul catre oras destul de des (20 - 30 min).

In centrul Malmo, ultima statie de autobuz este Centralstation, iar autobuzul opreste peste canal, vis-à-vis de Centralstation, in fata Hotelului Savoy, iar alaturi, la cativa metri este Elite Hotel Rezidens 4*. Practic se trece strada si se mai merge cativa metri si esti la hotel.

Malmo este un oras foarte cochet. Are un aer medieval si personalitate.
Copenhaga, care nu trebuie ratat, avand in vedere distanta de doar 35 min. cu trenul, pe de alta parte este putin mai haotic si mai putin cochet ca Malmo, insa evident, merita vazut. Pe noi ne-au impresionat bijuteriile coroanei de la castelul Rosenborg. In schimb, schimbarea garzii de Amalienborg este foarte apatica si nu merita timpul investit (cel putin cand nu este regina la palat - adica steagul este coborat, pentru ca am inteles ca ar fi cumva diferit, cu fanfare regala, cand regina este in palat).
 Nu trebuie ratate pietele din Malmo si in special Lilla Torg (unde cred ca merita sa mancati macar o masa pe parcursul sejurului, chiar daca este un pic cam scump. La fel si in ceea ce priveste Nyhavn din Copenhaga.

Ca intotdeauna, excelenta.

Pelerinaj Israel, 06.09 - 11.09.2018, dna Cherbeleata, Bucuresti
Zborul a fost ok.
La plecare, pe Otopeni, asteptati-va la un interviu serios din partea autoritatilor israeliene. Aproape la fel si pe aeroportul din Tel Aviv.
Transportul pe teritoriul Israelului a fost cu autocar civilizat, sofer profesionist.

Hotelurile din Bethleem ok, unul in centru, celalalt la periferie. Curate, mic dejun si cina bufet suedez, mancare foarte buna (persoanele mofturoase pot gasi defecte oriunde, indiferent de ceea ce li se ofera). Calitate / pret ok.

Despre Israel ? La toate obiectivele turistice / religioase este aglomerat sau foarte aglomerat. Stai la coada la intrare, la iesire, la icoane, peste tot. Tara a contrastelor, tara a tolerantei religioase, desert, piarta, vegetatie doar la picatura, comert ambulant, suc de rodii. Indiferent ce citesti, indiferent ce crezi, trebuie sa traiesti pe pielea ta experienta calatoriei mai mult sau mai putin religioase. E un loc ce trebuie sa fie vizitat.

Agentul Klass Tour. excelent ca de fiecare data. Angajatorul Oanei trebuie sa fie mandru de achizitia facuta.

Sejur Benidorm, 14.09 - 21.09.2018, dl Apetrei, Bucuresti
La dus a fost ok. La retur s-a intirziat plecarea din Alicante 75 minute.
Excelent transferul si la timp.

Fiind cel mai inalt din Benidorm a fost f. usor de reperat.
Check-in-ul rapid. recomand acest hotel Gran Bali 4*... servicii, curatenie, masă, animatie..

Excelentă destinatie...
Soare 29-33 grade, apa marii excelenta in septembrie, plajele superbe atit
Levante cat si Poniente SI MAI ALES FOARTE CURATE.
Distractie si animatie in fiecare zi in Benidorm.
Plin de englezi, spanioli si ROMÂNI!

CA DE OBICEI A FOST EXCELENTA.
MULTUMIRI SI RESPECT D-NEI OANA MATEI.


Feed-back clienti Klass Tour
Aveti posibilitatea de a scrie o mini-recenzie deoarece parerea dvs. este un element important pentru noi, ca si agentie de turism - in plus, ajuta turistii sa faca o alegere informata, asa cum, probabil si recenziile celorlalti v-au ajutat pe dvs.
City break Florenta, 03.03 - 08.03.2019, dna Ioan, Bucuresti - 15.03.2019
Hotel Martelli 3*,  frumos , curat, personal amabil , totul a decurs f bine.
Poziționat f bine in centrul vechi, aproape de obiective turistice și de mijloacele ... citeste tot »
City break Florenta, 03.03 - 08.03.2019, dna Cherbeleata, Bucuresti - 14.03.2019
Culmea coincidentei: anul asta am stat in aceeasi camera (hotel Martelli 3*) in care am mai fost cazata acum 5 ani cand am mai vizitat Florenta. Langa lift ! Am intrebat la receptie d ... citeste tot »
City break Stockholm, perioada 27.02 - 02.03.2019, dna Duca, Iasi - 05.03.2019
Totul a fost foarte simplu, hotelul Ibis Styles Stockholm Jarva se vede  dupa ce iesi din pasajul de la pendeltag (m-am uitat in prealabil pe internet ca sa recunosc usor hotelul ... citeste tot »
City break Valencia, perioada 12.02 - 16.02.2019, dl Dinu, Bucuresti - 20.02.2019
Hotel Villacarlos 3*, in regula. Putina diversitate la micul dejun ar fi fost de apreciat. ... citeste tot »

Companii Partenere
Agentia de Turism Kusadasi
Agentia de turism KlassTour
Tel. (+40) 021.330.43.02 | office@klasstour.ro
Bd. Dimitrie Cantemir Nr. 20, Bl.8, Sc.4, Ap.100, Sector 4
Site-uri de turism profesionale pentru agentii de turism


Cere Oferta!Vorbeste cu noi!